Dag 9

1 november 2016 - Kalaw, Myanmar

Vandaag vroeg opgestane en een trekking van 4 uur gemaakt door de het landschap van Kalaw. Wat is dit een waanzinnige omgeving. Heel groen en groente en fruit groeit rijkelijk langs de kant van de weg. Onze gids was dan ook niet te belabberd om diverse knolsoorten uit te graven. Lekker onder de blubber dus hahaha. Halverwege gelunched bij een klein dorpje. Nou ja lunchpakket opgegeten met bakken groene thee. Mierzoete zooi die lunch niet echt mijn ding. Maar ben wel trots op mezelf vier uur uitgelopen. Laatste 30 minuten steil omhoog dat was nog wel ff een uitdaging maar gered. Terug naar het hotel hadden we de middag vrij te besteden..Dus wat doe je dan.. lekker de lokale markt op. Hoe bedoel je hygiëne. Dat kennen ze hier echt niet. Vlees en vis.ligt de hele dag in de zon zonder koeling maar wel met veel vliegen. Gratis extra vlees.
In de avond weer gegeten bij Seven sister met z'n allen. Ach er zijn rottere dingen in het leven. Vanavond koffer inpakken en morgen vliegen naar Bagan.. zin in